try je

Klik anak burung yang paling bising ni.. Churp.. Churp...

BARANG BAIK DI CHURP-CHURP!!

KLIK dan BAGITAU MISSZ!!

P/s: KLIK je dan iklan akan keluar di window baru.. tak jejaskan window yang sedang anda buka!!


Monday, May 23, 2011

Pemenang SEGMEN KREATIF kini diumumkan!!!!

Assalamualaikum......

Apa khabar pengunjung MiSsZ GaRdEN?? Dah siram bunga di taman MiSsZ?? Hari ni missz nak buat pengunguman pemenang SEGMEN KREATIF!!!! Dah lama peram..



Walaupun hanya 7 orang peserta segmen kreatif, tapi dah pening kepala missz nak pilih pemenang, sebab semuanya hebat-hebat belaka... tapis punya tapis, last2 missz pilih 2 peserta yg terhebat.. tapi nak pilih juara tu, tak dapat gak...

Buntu betui nak pilih.. last2, missz pilihla seorang ni.. tapi, tak berani gak nak umum.. jadi missz minta tolong sorang bestfren maya missz iaitu cik lola @ cik muny.. missz bagi peluang kat cik muny untuk pilih pemenang bagi pihak missz.. hehe.. bagi penghormatan kat cik muny @ supporter missz garden sejak awal penubuhannya.. thanks ye cik!! luv u, baby!!

Dan akhirnya, keputusan telah diperolehi.. yag lebih menggembirakan missz, pilihan yg cik muny buat adalah sebijik dengan keputusan missz (sedangkan missz tak bagitau pun tentang pilihan missz tu).. nampaknye, pemenang tu memang sangat kreatif la.. tahniah missz ucapkan!! Puji dah menggunung tinggi.. tapi tak pula diumumkan pemanangnya,kan?? hehe...

okla.. tanpa membuang masa.. missz umumkan sekarang.. pemenangnya ialah............









jeng.. jeng.. jeng...

























anim

Tahniah2!! Hadiah dah siap.. nanti missz pos yer...

Kepada semua, sudi2 la melawat little shop missz yer... ada barang comei-comei untuk dimiliki!! Thanks sudi support missz..

3 comments:

aNiM said... Best Blogger Tips

uhuk uhuk..
*tersedak.ada orang sebut nama rupanya.hihi..

terima kasih ye missz dan bestfren maya missz iaitu cik lola @ cik muny sebab pilih saya.suka sangat2 :)

tq (^_^)v

aNiM said... Best Blogger Tips

saya dah email.

yeahhh!!

zhms8082@gmail.com

cik muny said... Best Blogger Tips

hehehe..tq missz atas penghargaan . anyway , congrats anim coz jd winner :)