try je

Klik anak burung yang paling bising ni.. Churp.. Churp...

BARANG BAIK DI CHURP-CHURP!!

KLIK dan BAGITAU MISSZ!!

P/s: KLIK je dan iklan akan keluar di window baru.. tak jejaskan window yang sedang anda buka!!


Wednesday, April 6, 2011

Petua hampas kelapa hilangkan daki

Anda mengalami masalah daki yang degil??? Lor, jangan kikis guna pisau.. hehhe.. cuba je petua ni..




1. Gosokkan hampas kelapa dari setengah biji kelapa pada badan ketika mandi
2. Lakukan sehingga daki –daki pada badan tertanggal
3. Bilas dengan sabun dan ir bersih
4. Lakukan setiap hari

Klik Nuffnang ni yer,dont worry, ia akan dibuka di window lain.. Klik la, baca selanjutnye tentg iklan ni dengan hanya klik iklan di bawah...






11 comments:

xcyber said... Best Blogger Tips

Thanks misz
am suka jika ada petua2 nih
leh follow

AkieZecky said... Best Blogger Tips

daki degil tu x der la sgt.. kepala otak degil tu ada la.. btw leh dicuba nie

aiman said... Best Blogger Tips

boleh di guna pakai jugak ye!":P

pzah said... Best Blogger Tips

pakai hampas kelapa ek.. kalau diri degil nak hilangkan kedegilan tu mcm mana lak missz :P

cik muny said... Best Blogger Tips

@pzah : klau diri degil kte hempas jer kat batu..hehe

cik muny said... Best Blogger Tips

actually ni mmg petua org lama..tp kite skrg pmls nak gune ..tau nak yg segera je..duit pun segera cair

pzah said... Best Blogger Tips

hahaha..kat batu? aiyark! sah2 x degil dah lepas tu.hahaha :P

pzah said... Best Blogger Tips

hehe.. cara muda lagi cepat hasilnya tu guna cara cepat je :P

cik muny said... Best Blogger Tips

hahah...btol2..sb x brpluang nak bkk mata dh lps 2..so x blh la degil2

cik muny said... Best Blogger Tips

gunakan pemuda untk muda..jgn guna petua..t jd tua

pzah said... Best Blogger Tips

hahaha.. x degil dah.. cuma daki tu je degil.wakakaka