try je

Klik anak burung yang paling bising ni.. Churp.. Churp...

BARANG BAIK DI CHURP-CHURP!!

KLIK dan BAGITAU MISSZ!!

P/s: KLIK je dan iklan akan keluar di window baru.. tak jejaskan window yang sedang anda buka!!


Thursday, March 3, 2011

Anda suka ais krim??? Uniknya aiskrim ni...

Suka makan ais krim tak?? Ais krim ni ada macam-macam perasa.. Strawbery, vanilla, chocolate, durian, keladi.. Warna ais krim tu mengikut warna perasa-perasa tu.. rupanya pon ada macam-macam bentuk.. jom kite tengok aiskrim ni, nampak macam "unik" je...



Mmmm... lazat dan comelnyer...




Tapi menakutkan pulak tengok aiskrim ni...


Aiskrim dah sedap, tapi bila letak dalam mangkuk tub mandi ni, rasa cam tak best lak.. hehehe...


Aiskrim yang satu ni, kat Japan je kita boleh jumpa...
Kat Malaysia pon boleh buat... Nanti cubala letak aiskrim dalam mee maggi... Heheh...


Colourfulnyer... Ni Aiskrim orang tamak namanya...



Yang ni tak boleh dimakan, tetapi tetap menggiurkan.. sedapnyer... rasa nak makan aiskrim la pulak...

25 comments:

FurBall said... Best Blogger Tips

wah..menarik tol lah ais krim nih sume..baru td lepas makan ais krim..tp kan syok kalu malaysia ada tempat yg jual ais krim kreatip2 mcm nih..ahahaha

jom check blog musmarauders.blogspot.com

cik lola said... Best Blogger Tips

kdg2 rupe jer lbh..tp rasa cm XXXXX...

SyUhAdA said... Best Blogger Tips

nmpak cam sedap..
tp ad jgk yg nmpak mnggelikan..

xcyber said... Best Blogger Tips

kalau dah comel mcm ni rasa syg plak nk mkn

iZzuDdin said... Best Blogger Tips

dah baca pasal aiskrim baby gaga x??
lg unik =)

cik lola said... Best Blogger Tips

owhhh ice cream...suke2...tp skrg cik dh stop mkn bnda2 cm ni..sb tkut kncg manis

pzah said... Best Blogger Tips

hahaha.tgk aiskrim ttba rasa nak cr aiskrim..ekekeke..

cik lola said... Best Blogger Tips

@pzah : mehhh blnja kami sume kat sni skali tau

pzah said... Best Blogger Tips

cik lola: haha.. jom jom.. nak belanja ni tp kena trn swk la.. wakakaka :P

pzah said... Best Blogger Tips

xcyber: hahaha.. jadi, kalau mcm tu jgn beli aiskrim yg comel2 sbb nanti membazir x mkn.haha

cik lola said... Best Blogger Tips

btol2..t simpan je sb x smpai ati nak mkn sb comel

pzah said... Best Blogger Tips

cik lola: hehe..tu la.. nnt simpan je kan sbb comel dan syg nak mkn..x guna beli.hehe

pzah said... Best Blogger Tips

furball: haha.kalau ada, belanja kitaorg mkn aiskrim comel tu tau.hahaha :P

cik lola said... Best Blogger Tips

t freeze kan wat perhiasan time kawen

cik lola said... Best Blogger Tips

yayyy..sokong pzah...jgn lupe..hehe

pzah said... Best Blogger Tips

cik lola: haha.. ok jgk idea tu..aiskrim comel buat perhiasan masa kawen

pzah said... Best Blogger Tips

haha.ada yg setuju ni..furball kena la belanja :P

cik lola said... Best Blogger Tips

bis prhiasan t kene aiskrim cair

cik lola said... Best Blogger Tips

cik kuat giler mkn aiskrim , so ati2

pzah said... Best Blogger Tips

hehe.. hias kasi sekali dgn peti ais tu la..ehehehe :P

pzah said... Best Blogger Tips

hehehe.. sama la.. aiskrim best.. lagi kalau panas... fuhhhhhhhh!

pzah said... Best Blogger Tips

izzuddin: aiskrim lady gaga..dgr pun rasa loya tekak..haha.. byk saudara susuan nnt.hahah

Mama Rayyan said... Best Blogger Tips

banyak aiskrim pelik2 kat sni...walaupon pelik tp menarik kan..ngee

pzah said... Best Blogger Tips

mama rayyan: hehe.. mmg menarik sbb lain dari yg lain.. hehe..

AkieZecky said... Best Blogger Tips

sayang le nak makan cam tu..