try je

Klik anak burung yang paling bising ni.. Churp.. Churp...

BARANG BAIK DI CHURP-CHURP!!

KLIK dan BAGITAU MISSZ!!

P/s: KLIK je dan iklan akan keluar di window baru.. tak jejaskan window yang sedang anda buka!!


Tuesday, March 1, 2011

Nyanyian dan lirik lagu yang terHEBAT!!!

Salam...

Biasanya sambil mengemas rumah atau membuat sesuatu, adakah anda akan meyanyi? Bagi gadis-gadis mesti ramai yang sedang tersenyum atau menganggukkan kepala,kan? Latihan nak masuk Mentor ke? Selalunya kita tak berniat pun nak menyanyi. Tetapi sedar-sedar je kita sedang menyanyi.. Biasanya lagau apa yang annda suka nyanyi??? MiSsZ ada laagu satu baru untuk anda nyanyikan selalu.. sangat menarik lagunya.. Meh MiSsZ ajarkan ye...



Nyanyilah dengan kalimah La Ilaaha Illallah. Kenapa? Sebab Rasulullah pernah bersabda yang maksudnya: “Wahai manusia! Ucaplah 'Laa ilaaha illalLah', kamu pasti berjaya!".

Ketahuilah, kubur itu gelap, cahayanya ialah "Laa Ilaaha IllalLah". Jika kalimah ini diletakkan di sebelah dacing, manakala di sebelah lagi diletakkan langit dan bumi, kalimah ini ternyata lebih berat. Macam dalam gambar yang MiSsZ tunjukkan ni..


Oleh itu, marilah kita practise mengucapkan kalimah ini agar lidah kita lembut basah menyebutnya selalu, dan menjadi amalan.. menggantikan amalan nyanyian merdu kita tu.. hehehe... InsyaAllah... kita BOLEH!!!

8 comments:

cik lola said... Best Blogger Tips

hahaha..btol2..tp pkra yg x der faedah lg digemari org..lumrah

SyUhAdA said... Best Blogger Tips

aah..
btol tu..tp kdg lalai..
nyanyi lgu dunia..huhu~

pzah said... Best Blogger Tips

bgsnya.. ini lbh baik dr asyik nyanyi lagu yg ntah apa2

cik lola said... Best Blogger Tips

yep..stju sngat 1005%

pzah said... Best Blogger Tips

cik lola: hehe 1005% tu.. byknya setuju tu.hehehe :)

cik lola said... Best Blogger Tips

hahahha..stju thp extrem ni

meowww cat said... Best Blogger Tips

skrg ni byk lagu cinta2 jew...

AkieZecky said... Best Blogger Tips

Insyaallah.. tq Missz for the nasihat..