try je

Klik anak burung yang paling bising ni.. Churp.. Churp...

BARANG BAIK DI CHURP-CHURP!!

KLIK dan BAGITAU MISSZ!!

P/s: KLIK je dan iklan akan keluar di window baru.. tak jejaskan window yang sedang anda buka!!


Friday, March 4, 2011

hobi mengunyah gummy candy??? Jom kunyah...

Sesetengah orang kunyah chewing gum semata-mata kerana hobi.. dah terbiasa, kalau tak kunyah, tak lengkap hidup katanya... MiSsZ kecik-kecik dulu ada gak kunyah chewing gum.. maklomla, dah la bulat-bulat, warna-warni pulak..

Dah besar-besar ni, takda la kunyah chewing gum bubbles tu.. yang 4 segi biasa tu jelah..

Kalau kat luar negara chewing gumnya lebih menarik, tetapi..... menakutkan.. Kenapa MiSsZ kata macam tu?? Jom tengok jawapannya... tengok je gambar-gambar ni, anda akan tahu sendiri jawapannya..






kalau dah macam ni rupa chewing gum nyer, sanggupke nak kunyah dalam mulut?? MiSsZ tak sanggup la...

20 comments:

cik lola said... Best Blogger Tips

ni spesis..kek yg menjengkel kan yg cik upload dlm blog cik..kompem loya nak makan..geli tekak

MiSsZ said... Best Blogger Tips

@cik lola

tu la pasai.. tak sanggup MiSsZ

SyUhAdA said... Best Blogger Tips

eeeiii..
gelinye..
syu pon x sggup..~

xcyber said... Best Blogger Tips

candy kalau bentuk coklat/makanan boleh la
tapi kalau dah gambar tengkorak etc tu maaf la
mmg geli nk makan..tngok pun nk termuntah

cik lola said... Best Blogger Tips

tp bgus gak depa wat candy cm ni..x der la kite obses nk mkn benda2 sweet so kurgkan obesiti diklgn rakyat msia

iZzuDdin said... Best Blogger Tips

cam sedap je poop pops tu =)

pzah said... Best Blogger Tips

kalo gini la rupanya.x sanggup nak msk dlm mulut.haha.bkn takat msk dlm mulut..nak pegang pon tkt agaknya T_T

cik lola said... Best Blogger Tips

@pzah : hahaha..alergik sungguh ek

pzah said... Best Blogger Tips

hahaha.. bentuk gitu x menarik hati.geli dan nak muntah tgk.hehe

pzah said... Best Blogger Tips

cik lola: haha.. tu la kan kan kan.. kalau buat gini xda sapa nak beli.. Nak dpt penyakit obes pun ssh.hehe

cik lola said... Best Blogger Tips

haha..btol2...len kali sran kan sume pgeluar wat bentuk cm ni

pzah said... Best Blogger Tips

cik lola: hehe..kalau ada mmg kompem xda sapa beli.. ekeke.. rugi sapa buat pengeluaran mcm tu :D

pzah said... Best Blogger Tips

izzuddin: hehe.. tgk tu pun dah kata mcm sdp ke? errr

cik lola said... Best Blogger Tips

rugi bg pngeluar n jugak pharmacy sb ubat kncg mnis x laku

cik lola said... Best Blogger Tips

izzudin suke test len dr len kot...hehe

pzah said... Best Blogger Tips

hahaha.. tu la pasal.. tp elok gak rugi..sbb rakyat msia kurang dah sakit.. hehe

pzah said... Best Blogger Tips

haha.. agaknya la sbb dia je kata nampak sedap

cik lola said... Best Blogger Tips

sakit ati jer yg bnyk kat msia t

cik lola said... Best Blogger Tips

izzudin pon dh hilang :(

pzah said... Best Blogger Tips

haha..sakit hati sbb x laku :)