try je

Klik anak burung yang paling bising ni.. Churp.. Churp...

BARANG BAIK DI CHURP-CHURP!!

KLIK dan BAGITAU MISSZ!!

P/s: KLIK je dan iklan akan keluar di window baru.. tak jejaskan window yang sedang anda buka!!


Wednesday, February 9, 2011

Cari barang tersembunyi atau cari gajah tersembunyi???

Anda pernah main cari barang tersembunyi?? MiSsZ waktu kecik dulu pernah juga masuk pertandingan cari barang tersembunyi di Suratkhabar Warta Perdana. Tapi tak pernah pula MiSsZ menang. Takda rezeki. Ok, berbalik kepada permainan cari barang tersembunyi, anda nak cuba? Tapi kali ni, MiSsZ bagi cuba yang lain sikit... Cari Gajah tersembunyi... Macam senang je bunyinya,kan?? Gajah kan besar, senang nak nampak. Tapi belum cuba, belum tau. Pernah dengar pepatah ini, “Kuman seberang laut boleh nampak, gajah depan mata tak nampak”. Jadi, meh cuba untuk buktikan anda memang hebat...




Berapa gajah yang anda berjaya nampak?? Kalau cukup 7 gajah, bermakna anda telah berjaya menjumpai semua gajah yang cuba disembunyi oleh pencuri dari Zoo Melaka. Sila hubungi Zoo Melaka segera, sebab penjaga gajah-gajah ni dah 2 minggu tak berhenti-henti nangis. Sian dia...


Gambar-gambar ini merupakan kiriman email dari sahabat MiSsZ...Thanks 4 the pictures.. Sharing is caring...

8 comments:

MiSsZ GaRdEN said... Best Blogger Tips

MiSsZ nampak tujuh!!!! Mata MiSsZ ok!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

7 juga

cik lola said... Best Blogger Tips

hahaha.cik nmpk sume...kreatif la.,..

iZzuDdin said... Best Blogger Tips

yeke 7 tu???
ha...petanda apa ye klu nmpk 7 je ni...
=)

pzah said... Best Blogger Tips

hehe..nampak nampak! :)

cik lola said... Best Blogger Tips

klau sapa x nmpk mmg kne ngucap bnyk2

pzah said... Best Blogger Tips

hehe..nasib baik boleh nampak 7.eh nampak 7 gajah ni xda hadiah ke?hehehe

AkieZecky said... Best Blogger Tips

gajah berkepala tiger.. hahaha... apa daaa..