try je

Klik anak burung yang paling bising ni.. Churp.. Churp...

BARANG BAIK DI CHURP-CHURP!!

KLIK dan BAGITAU MISSZ!!

P/s: KLIK je dan iklan akan keluar di window baru.. tak jejaskan window yang sedang anda buka!!


Saturday, February 19, 2011

Petua halia merahkan bibir

Bibir pucat dan tidak menarik? Jom cuba ni...



1. Bersihkan sepotong halia dan ditumbuk (jangan sampai hancur)
2. Sapu pada bibir dan biarkan hingga kering
3. Kemudian dicuci
4. Lakukan 2 kali sehari sehingga berhasil

24 comments:

cik lola said... Best Blogger Tips

errr..brkesan ke..mmg mrh ke atau merah sb panas

xcyber said... Best Blogger Tips

kalau cm tu dah x perlu pakai gincu da
hehe =)

iZzuDdin said... Best Blogger Tips

petua bg bibir basah jer ada x?

SyUhAdA said... Best Blogger Tips

mcm bes je nie..~leh try..~

SyUhAdA said... Best Blogger Tips

@cik lola:nak tau bkesan ke x..kna try dlu la..~

SyUhAdA said... Best Blogger Tips

@am:aah la..jimat duit bli gincu..~

SyUhAdA said... Best Blogger Tips

@iZzuDdin:cuba request kat missz..~

cik lola said... Best Blogger Tips

kite guna cra yg mudah,.tenyeh jer gincu kat bbr :)

MiSsZ said... Best Blogger Tips

@cik lola

hehe.. MiSsZ pakai lip balm jer.. yg murah je.. lepas makan hilngla kesan lip balm..

Opah2 kita dulu amalkan macam ni la... zaman tu mana da gincu..

xcyber said... Best Blogger Tips

syu : bhehe am x pakai gincu..so org2 yg pakai gincu je akn rasa jimat

cik lola said... Best Blogger Tips

misz : da lipstik dr lip ice , mmg bgus..blh merah kn bbr klau sllu pkai

pzah said... Best Blogger Tips

hehe..kena try tgk bkesan ke x ni :P

cik lola said... Best Blogger Tips

tenyeh sirih klau nk brkesan..merah kekal :)

pzah said... Best Blogger Tips

cik lola: kalau sirih tu..mmg kekal lama.. hahaha.. merah je bibir.kah kah kah

pzah said... Best Blogger Tips

xcyber: hahaha.. jimat duit beli gincu dah kalau guna cara ni.hehe

pzah said... Best Blogger Tips

cik lola: hehe..merah sbb panas agaknya kot

cik lola said... Best Blogger Tips

x laku la gincu2 kat msia ni

cik lola said... Best Blogger Tips

berkipas la klau mcm 2

pzah said... Best Blogger Tips

cik lola: haha.. sbb misz dah bagi petua ni..x laku la nampaknya.hehe

pzah said... Best Blogger Tips

alahaii.. jenuh la nak berkipas..pakai je gincu yg sedia ada.. hehe

cik lola said... Best Blogger Tips

hahahah..bis depa mrh kat misz t

cik lola said... Best Blogger Tips

cik suke kluaran maybelline..best

pzah said... Best Blogger Tips

hehe..misz lak nak slhkan sapa..hehe :P

pzah said... Best Blogger Tips

hehe.. pakai lip balm je.. ngehehe