try je

Klik anak burung yang paling bising ni.. Churp.. Churp...

BARANG BAIK DI CHURP-CHURP!!

KLIK dan BAGITAU MISSZ!!

P/s: KLIK je dan iklan akan keluar di window baru.. tak jejaskan window yang sedang anda buka!!


Saturday, February 19, 2011

Petua air beras mencerahkan kulit

Dah cuba Fair n lovely? Olay? Nanowhite? tapi masih tak cerah-cerah juga... mari baca petua ni...



1. Simpan air basuhan beras dan kemudian diembunkan
2. Mandi dengan air beras itu
3. Lakukan dua kali seminggu

9 comments:

xcyber said... Best Blogger Tips

cammane nak embunkan??
nk buat gak nih sbb kulit am dah makin gelap la

cik lola said... Best Blogger Tips

ltk kat luar umah time malam kot ??btol ke misz

pzah said... Best Blogger Tips

x faham mcm ne nak embunkan air beras tu T_T

cik lola said... Best Blogger Tips

huhu..misz..x xplain lg ke ???

pzah said... Best Blogger Tips

ntah..tertunggu2 ni mcm mana nak embunkan air beras

cik lola said... Best Blogger Tips

siram dgn embun je kot

pzah said... Best Blogger Tips

ke bg beras tu berembun semalaman utk dptkan embun air beras

cik lola said... Best Blogger Tips

haaa..btol jugak..da logik nye

pzah said... Best Blogger Tips

haha..andaian byk btl.ntah2 salah T_T