try je

Klik anak burung yang paling bising ni.. Churp.. Churp...

BARANG BAIK DI CHURP-CHURP!!

KLIK dan BAGITAU MISSZ!!

P/s: KLIK je dan iklan akan keluar di window baru.. tak jejaskan window yang sedang anda buka!!


Saturday, February 19, 2011

Petua meluruskan rambut

Teknik rebonding yang menjimatkan. Jom cuba...



1.Parut sebiji kelapa tua
2.Perah santannya dengan segelas air suam (ambil yang pertama sahaja)
3.Masukkan sebiji perahan air limau nipis ke dalam santan
4.Simpan santan itu di dalam peti sejuk
5.Gunakan santan ini untuk dibuat krim rambut
6.Sapu sehari, kemudian dicuci dengan air sejuk
7.Lakukan selama seminggu

11 comments:

cik lola said... Best Blogger Tips

t mizs share la cm mana nk bg rmbut x ggur..rmbut cik mnglami mslh kgugurn yg kronik...tkur jd mis stooges plak

xcyber said... Best Blogger Tips

thanks 4 info..
nak share dgn dak umah petua nih
dia suka rambut lurus

pzah said... Best Blogger Tips

wow! mcm tu ke.. gitu jimat.. xyah nak ke salon buat rambut dah.haha

cik lola said... Best Blogger Tips

petua2 zaman dlu mmg mnjimatkan...tp 2 la...result nye lmbt skt nak nmpk

pzah said... Best Blogger Tips

hehe..dulu2 semua tu xda.. jadi diaorg guna la cara ni kot..skrg je zaman dah maju.mcm2 ada.. cpt dan sng..kalau guna cr lama lambat la kot

cik lola said... Best Blogger Tips

skrg ni g salon n ckp jer nak rebond..dlm masa 3 jam dh blh siap

pzah said... Best Blogger Tips

hehe.. senang.. x payah nak tunggu lama..tp kalau nak jimat..pakai la tips ni

cik lola said... Best Blogger Tips

jimat tp lmbt..2 yg leceh

pzah said... Best Blogger Tips

hehehe.. sng cerita..terima apa adanya..hehehe

AkieZecky said... Best Blogger Tips

dulu kecik2 tiap2 minggu guna santan buat syampoo.. skrg nak luruskan pi saloon wat rebonding jer..

pzah said... Best Blogger Tips

dulu lain sekarang lain la akie