try je

Klik anak burung yang paling bising ni.. Churp.. Churp...

BARANG BAIK DI CHURP-CHURP!!

KLIK dan BAGITAU MISSZ!!

P/s: KLIK je dan iklan akan keluar di window baru.. tak jejaskan window yang sedang anda buka!!


Sunday, February 20, 2011

Petua menurunkan berat badan

Makan pil kurus??? Janganlah, bahaya.. Mai baca petua nie...



1.Perahkan 2 biji air limau nipis atau limau kasturi ke dalam gelas yang berisi air sejuk
2.Masukkan ke dalam peti sejuk
3.Minum setiap kali selepas makan tengah hari dan makan malam

10 comments:

cik lola said... Best Blogger Tips

err..yg ni x blh amalkan sllu..sb takut intestine kite luka..sakit

xcyber said... Best Blogger Tips

adeyh am x suka petua ni..
sbb berat badan am x naik2..

cik lola said... Best Blogger Tips

metabolisma lelaki dgn pmpoan x sama..kdg2 laki mkn bnyk giler dr pmpoan tp bdn kering jer

pzah said... Best Blogger Tips

hehe.. limau memang boleh menurunkan berat kot..

cik lola said... Best Blogger Tips

tp ati2..t usus da mslh

pzah said... Best Blogger Tips

hehe.. selain guna limau ada tips lain x..

cik lola said... Best Blogger Tips

guna asam jawa..wat minum ari2

pzah said... Best Blogger Tips

serius ke ni? pernah try ke?haha

AkieZecky said... Best Blogger Tips

tak kurus2 pun

pzah said... Best Blogger Tips

akie: ada pakai tak tips ni?hah! tak pakai mana nak kurus.haha