try je

Klik anak burung yang paling bising ni.. Churp.. Churp...

BARANG BAIK DI CHURP-CHURP!!

KLIK dan BAGITAU MISSZ!!

P/s: KLIK je dan iklan akan keluar di window baru.. tak jejaskan window yang sedang anda buka!!


Saturday, February 19, 2011

Petua merawat tumit kaki pecah

Malu kerana tumit kaki pecah-pecah? Jom baca petua ni...



1.Masukkan beberapa keping asam gelugur ke dlam besen yang berisi air suam-suam kuku.
2.Rendam kaki selama setengah jam setiap hari

1.Hiris sebiji betik muda dan ambil getahnya
2.Sapu pada tumit yang pecah
3.Biarkan getah itu kering pada tumit selama 10 minit
4.Cuci kaki dengan air bersih dan keringkan
5.Lakukan 2 kali seminggu sehingga berhasil

1.Sapu ubat gigi pada tumit yang pecah sebelum tidur
2.Lakukan sehingga sembuh


11 comments:

cik lola said... Best Blogger Tips

btol2..cik dh pnh try..mmg brkesan..tp jgn letak trlalu lama..t die mnghakis kulit

xcyber said... Best Blogger Tips

tumit kaki am x pernah pecah
so x yh la kan amalkan petua nih =)

pzah said... Best Blogger Tips

letak getah betik??

cik lola said... Best Blogger Tips

yepp.getah betik 2 kite sapu kat tumit pas 2 buiar kering..nn t gosok dgn kain kasar skt

pzah said... Best Blogger Tips

cik lola: ooo.. ok.. kalau tumit pecah nnt try..hehe :D

cik lola said... Best Blogger Tips

sblom tumit pch better jga leklok

pzah said... Best Blogger Tips

hehe.. mmg tgh jaga elok2.. :) kalau pecah nnt ambik je la tips misz ni

cik lola said... Best Blogger Tips

tp agak mnyakitkan gune menda ni

pzah said... Best Blogger Tips

err..menyakitkan ke? mungkin sbb getal tu kot

AkieZecky said... Best Blogger Tips

nak bagi mak try la.. sebab tumit kaki dia pecah2.. hehe

pzah said... Best Blogger Tips

hehe akie, kasi mak try.lps tu tgk hasilnya :)