try je

Klik anak burung yang paling bising ni.. Churp.. Churp...

BARANG BAIK DI CHURP-CHURP!!

KLIK dan BAGITAU MISSZ!!

P/s: KLIK je dan iklan akan keluar di window baru.. tak jejaskan window yang sedang anda buka!!


Wednesday, February 23, 2011

kaset lama jangan dibuang...

Siapa ada simpan lagi kaset lama?? Kalau ada boleh la buat macam gambar yang MiSsZ nak tunjukkan ni.. Jom tengok...




Kreatif bukan?? Siapa sangka ia diperbuat daripada tali kaset? Kuasa Allah menciptakan manusia yang memiliki akal fikiran yang begitu kreatif.

24 comments:

Syat0za said... Best Blogger Tips

alaa, nak dengar lagu dah xleh dah :(

http://www.syatoza.com/2011/02/matluthfi90-inianwarhadi-gempak.html

MiSsZ GaRdEN said... Best Blogger Tips

Hehehe.. boleh zai, gulung balik tali tu masuk dalam kaset balik...

AdiaLuze said... Best Blogger Tips

Kreatif betul kan orang ni... DASAAATTT !!! ^^v

mummydanny said... Best Blogger Tips

huh dasyat.............geliga tembaga betul otak depa nih..

MiSsZ said... Best Blogger Tips

Itula..memang DASYYYAAATTT!!!Kagum gak...

cik lola said... Best Blogger Tips

omg!!!cantik...brg lama 2 antik

SyUhAdA said... Best Blogger Tips

wah..
serius kreatif gler..~

xcyber said... Best Blogger Tips

dirong kreatif..
tapi am x de kreateria mcm diorng semua tuh

cik lola said... Best Blogger Tips

@am : xper kenali diri n cr somthing awesome tntg dri kita...kita kn ada klbhn trsndri

iZzuDdin said... Best Blogger Tips

menarik!!

tapi sape la sanggup susah2 wat benda tu..kan2?

xcyber said... Best Blogger Tips

ciklola : hehe am minat bhg design2 website and akaunting xD tp tu kepakaran..bukan kelebihan =(

cik lola said... Best Blogger Tips

@IZZUDIN : klau omputih , msti depa snggup..otak depa kn "sewel" n kreatif

cik lola said... Best Blogger Tips

@xcyber : haha..xpe...renung2 diri n kenali porensi kita,..smga brjya

pzah said... Best Blogger Tips

kalau org dah kreatip, apa2 pun boleh jadi.. hehe..

pzah said... Best Blogger Tips

@iZzuDdin
hehe..rasanya x susah buat gitu kot.. janji ada kretiviti

pzah said... Best Blogger Tips

@Syat0za
hehe..xleh dgr lagu sbb tali tu dah hbs dibuat seni.ekekeke

cik lola said... Best Blogger Tips

@pzah :seni depa kdg2 x brseni..tp org suke jugak..pelik

pzah said... Best Blogger Tips

cik lola: org suka sbb yg diaorg hasilkan tu pelik2 dan x pernah org lain buat :)

cik lola said... Best Blogger Tips

sometime org blh trima benda bru , n kdg2 da yg tau nak kutuk je

pzah said... Best Blogger Tips

cik lola: lain org lain pandangan :)

cik lola said... Best Blogger Tips

btol2..rmbut sma hitam , ati len2..

pzah said... Best Blogger Tips

hahaha.. skrg rambut dah x sama hitam dah..

AkieZecky said... Best Blogger Tips

x dak keset.. dulu2 x dengar radio..

pzah said... Best Blogger Tips

akie: kalau ada keset nak buat gitu jgk ke?hahaha